On-site IT Support Manager

On-site IT Support Manager

Functiebeschrijving

Eversheds Sutherland is een internationaal advocaten- en notariskantoor met 69 kantoren in 34 landen met meer dan 3000 top-juristen. Wij leveren juridische diensten van de hoogste kwaliteit, vanuit Nederland of over de grenzen vanuit onze kantoren in Afrika, Azië, Europa, het Midden Oosten en de USA. Hierdoor zijn we in de unieke positie om onze nationale- en internationale cliënten in elke tijdzone van dienst te zijn. Dagelijks adviseren wij middelgrote, grote en beursgenoteerde ondernemingen, zowel nationaal als internationaal. Daarnaast rekenen we overheden en non-profit instellingen tot onze vaste cliënten. In Nederland hebben wij kantoren in Amsterdam en Rotterdam.

Als On-site IT Support Manager voer je zowel operationele als financiële werkzaamheden uit.

Operationele werkzaamheden

Als On-site IT Support Manager los je technische incidenten op bij de eindgebruiker en behandelt serviceverzoeken binnen de overeengekomen SLA’s. Je voert alle relevante technische ondersteunings- en onderhoudstaken uit die vereist zijn door Change Management, Incident Manager, Service Request Management en Problem Management. Je beschikt over een breed scala aan technische ondersteuningsvaardigheden, van WAN tot computers en mobiele apparaten van eindgebruikers. Je hebt veel contact met het, in Engeland gestationeerde ondersteuningsteam, interne management en leveranciers. Je initieert waar nodig is het escalatieproces voor Major Incidents. Tevens identificeer je de belangrijkste problemen en risico’s en escaleert waar nodig.

Financiele werkzaamheden

Je houdt je bezig met het opstellen van de afdelingsbudgetten en benadrukt de directe kostenbesparingen en investeringsmogelijkheden die toekomstige kostenbesparingen zullen opleveren. Als On-site IT Support Manager binnen Eversheds Sutherland zorg je er ook voor dat de IT-apparatuur op beide locaties op voorraad.

Eisen

  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in IT-support functies en procesbeheer;
  • Je hebt kennis van hardware (HP, Lenovo, laptops, IPhones, IPads);
  • Je hebt kennis van de belangrijkste applicatietechnologieën, bijvoorbeeldmail, documentbeheer en tijdregistratie;
  • Je hebt ervaring met servicemanagementtools;
  • Je kunt ondersteuning bieden aan telefonie eindpunten (Mitel);
  • Je begrijpt hoe group policies werken;
  • Je onderhoudt de hardware en voorziet het van de nieuwste Windows-updates, antivirussoftware en versleutelsoftware;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse- en de Engelse taal.

Omdat ons kantoor in Engeland deze vacature beheert, verzoeken wij je om de documenten in het Engels aan te leveren.

Solliciteren

1 Stap 1Persoonsgegevens
2 Stap 2Upload bestanden
3 Stap 3Versturen
  • Vul onderstaande velden in, zodat we wat meer van je weten.
  • Naam
  • Geboortedatum
  • Adres